HOME +++++++++++ OFFICIAL WEBSITE +++++++++++ VIDEOS +++++++++++ FACEBOOK +++++++++++MUSIC
=
=
=
=

mardi 13 septembre 2011

Rock en Seine 2011


I know I still havent got the Eurockeennes 2011 project, still working on it, but until then, heres a video filmed two weeks ago at Rock en Seine 2011 in Paris. I interviewed a few artists and most importantly my favorites of the moment: The Naked and Famous! On a song by Cage the Elephant, heres a bit of what's happened :). // Je sais que je n'ai toujours pas sortit le projet Eurockeennes 2011, il est toujours en cours, mais en attendant, voici ce qui s'est passé il y a 2 semaine à Rock en Seine, Paris 2011. J'ai inclus des petits bout d'interviews/anecdotes d'artistes, surtout de The Naked and Famous, mon coup de coeur du moment! La chanson est de Cage the Elephants.//

Photobucket
B & M
Photobucket
during Foo Fighters
Photobucket
Coco Rosie
Photobucket
General Elektriks
Photobucket
Photobucket
Herman Dune
Photobucket
Nicolas Ullman
Photobucket
the Cookie
Photobucket
Photobucket
The Naked&Famous
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Y
Photobucket
Beautiful chocolate blond kid!
Photobucket
Lykke Lis
Photobucket
M's eyes during Lykke
Photobucket
The goddess (Lykke Li)
Photobucket
The End

7 commentaires:

Dżo a dit…

Very good pictures. I can feel the atmosphere.

clementeen a dit…

très jolis moments

valtsu a dit…

i love your pictures! i wish that someday in a very long time i could take same kind of pictures as you do! your blog is so inspirational!

Vi' a dit…

C'est vrai qu'il est beau ce petit métisse !

BlueBear a dit…

Wahouu . J'amerais vraiment y aller. Tes photos sont très jolies !

amerewoman a dit…

total amazement! loving the good vibes!

x

Camille a dit…

la musique qui démarre automatiquement m'empeche de me rendre sur ton blog régulièrement.